Totaal aantal pageviews

zondag 31 oktober 2010

Droom of toekomstige werkelijkheid?

Jaargang 73, deel 6 2057
Ik zal het maar eerlijk toegeven, dit experiment is een beetje mislukt..... In de tijd dat iedereen maar zijn eigen magazine krijgt, de Linda, de Geert, de Maarten, de Bert en noem het maar op wilde ik een eigen Johan op de Tresoarmarkt brengen. Echter verder dan dit ben ik helaas (nog) niet gekomen. Zegt wellicht iets over mijn toekomstdromen, maar biedt verder geen enkele reeele inkijk in mijn financiele huishouding :). Dit zijn leuke speeltjes, eindeloos veel mogelijkheden, maar een directe toepassing voor Tresoar zie ik vooralsnog niet. Of we zouden alle foto's in Het Fries Fotoarchief op deze en andere wijze moeten gaan manipuleren en bewerken, of we brengen speciale Letterhoeke's uit met daarin iedere maand een Tresoariaan op de cover of, of........







 Foto's bewerken

Het nabewerken/oppoetsen van foto's ed. t.b.v. Het Fries Fotoarchief is iets wat we eigenlijk niet doen. Als een afbeelding beschadigd is door bijv. een kras, wordt deze niet digitaal verwijderd. We willen graag het originele beeld weergeven. Toch biedt foto bewerken  leuke, gebruiksvriendelijke mogelijkheden.

5 opmerkingen:

  1. Ach, je moet dit Ding meer zien als echt SPEELtijd. En inderdaad is zo'n site als 'fotoaanpassen.nl' zeer gebruiksvriendelijk, maar voor 'het echie' zullen jullie beter gebruik maken van professionele applicaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tresoar als shirtsponsor van Cambuur?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dacht meer als hoofdsponsor. Bedoel er zijn ook voetbalclubs met een autoraceteam, dus waarom geen archieven met een voetbalclub? Je moet breed denken en Tresoar wil zich graag wortelen in de samenleving....


    Ps dit alles moet je natuurlijk wel zien in relatie met de titel van mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kambuur yn'e takomst! Net mear mei in c, mar opiens mei in k. In hiel ein fierder yn it alfabet... of... wurde se ea miskie nochris kampioen ( en dan graach fan boppen, de oare kant kenne wy sa stadichoan wol!

    BeantwoordenVerwijderen