Totaal aantal pageviews

zondag 27 februari 2011

Archief en bib 2.0

Voor deze oefening heb ik een aantal artikelen gelezen en filmpjes bekeken. Het is een open deur, maar voor Tresoar valt hier nog een hoop te winnen. Misschien wordt het bij ons wel tijd voor een teamleider web 2.0 om al deze ontwikkelingen in de gaten te (kunnen) blijven houden. Ik heb mij aangemeld bij Archief 2.0 en ben lid geworden van de Genealogie 2.0 groep. Ff abonneren via een feed, we weten tenslotte nu ook hoe handig dat kan zijn, en we blijven weer op de hoogte. Ik zie dat een aantal collega's, waaronder een vervaarlijk uitziende A. N., deze community al eerder had ontdekt. Nu maar afwachten of ze mij zullen accepteren als vriend :).

2 opmerkingen:

  1. Een open deur :-) Ik merk - in de maanden die ik nu met jullie door heb mogen brengen - wel dat er een open houding is tav al die sociale media. Jullie doen bij Tresoar al erg veel, maar ik vind het vooral leuk dat er voor jou nu ook echt meer deuren opengaan. Zowel qua kennis als qua houding. De ware 23dingen spirit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Danke, heb veel nieuwe dingen geleerd :). Maar de echte meerwaarde ligt toch in het feit dat nu een grotere groep Tresoarianen de juiste spirit voor web 2.0 en sociale media te pakken heeft gekregen. Collega's die zelf instructiefilmpjes maken enzo, prachtig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen